Primjeri dobre prakse u provedbi postupaka javne nabave

Poštovani, Tvrtka LURETI koju je ovlastilo Ministarstvo gospodarstva RH za izobrazbu u sustavu javne nabave, poziva Vas na seminar iz programa redovitog usavršavanja u sustavu javne nabave koji za polaznike sa certifikatom nosi 8 bodova

              „Primjeri dobre prakse u provedbi postupaka javne nabave“

  koji organiziramo 08. Svibnja 2019. godine, sa početkom u 9 sati, u KRIŽEVCIMA kongresna dvorana Poduzetničko centra Križevci, I. Zakmardija Dijankovečkog 12  

Predavač Katarina Depope Radman, vrsna stručnjakinja s područja javne nabave,  akreditirana provoditeljica projekta u dijelu pripreme, provedbe i ostvarenja postupka javne nabave

Na ovoj radionici Javne nabave gospođa Katarina Depope Radman prezentirati će Vam

- Zašto je dokumentacija o nabavi važna?

- Određivanje kriterija ekonomski najpovoljnije ponude

- Izazovi pregleda i ocjene ponuda

- Obveza korištenja baze podataka e- Certisa

- Sklapanje i provedba ugovora o javnoj nabavi itd, više možete pogledati u programu seminara

 

KOTIZACIJA

Kotizacija: 1.000,00 kn + PDV 25% = 1.250,00 kn,  svaki slijedeći polaznik iz iste tvrtke/institucije popust 100,00 kn 900,00 kn + PDV 25% = 1.125,00 kn Na ranu prijavu do 26.04.2019. odobravamo dodatni popust od 5% uz sve ostale popust Broj mjesta ograničen, mjesta se popunjavaju redoslijedom prijava i uplata. Dodatni popust za 4 i više polaznika iz iste tvrtke / institucije, zvati za ponudu.   U cijeni uključen ručak, coffee break, mali poklon svakom polazniku, i materijali sa seminara u elektroničkom obliku.   Prijave moguće do popune mjesta ili zaključno sa 03.05.2019. ON LINE PRIJAVNICA na stranicama tvrtke LURETI na www.lureti.hr  u kategoriji kalendar seminara,(klik na seminar) ukoliko niste u mogućnosti popuniti ON LINE Prijavnicu istu možete preuzeti na našim stranicama ili zatražite e-mailom ili pozivom te će Vam ista biti poslana. Popunjenu prijavnicu poslati na jedan od navedenih e-mail adresa Kontakt E-mail : luretijdoo@gmail.com  ili  info@lureti.hr  ili na mobitel 091 3500 655 Kontakt osoba Tihomir Reiter      

Podaci za uplatu:

LURETI d.o.o. J. Strossmayera 20 31 208 Petrijevci OIB – 74111443692 IBAN : HR 0323600001102677886    ZABA             

Program seminara:

 
8 nastavnih sati Raspored radionice
 (90 min/2 školska sata) Katarina Depope Radman   Zašto je dokumentacija o nabavi važna?
  • osvrt na odredbe dokumentacije o nabavi i ugovor o javnoj nabavi
  • definiranje minimalnih razina uvjeta sposobnosti- što se smatra diskriminatornim sa primjerima financijskih korekcija
Određivanje kriterija ekonomski najpovoljnije ponude (prvi dio) ·       dosadašnja iskustva  svezi sa primjenom- gdje griješimo? (pregled najčešćih pogrešaka prilikom provođenja postupaka javne nabave financiranih  okviru ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava) ·       osvrt na primjenu Odluke o određivanju relativnih pondera za arhitektonske i inženjerske i s njima povezane savjetodavne usluge u graditeljstvu i prostornom uređenju ¾              vježba, ¾              predavanje, ¾              primjeri, pitanja i odgovori
  Stanka za kavu
 (90 min/2 školska sata) Katarina Depope Rdman Određivanje kriterija ekonomski najpovoljnije ponude (drugi dio)
  • simulacija modela ekonomski najpovoljnije ponude po predmetima nabave (primjeri dobre prakse)
Izazovi pregleda i ocjene ponuda (prvi dio)
  • obveza korištenja baze podataka e- Certisa
  • osnove za isključenje i gospodarski subjekti koji nemaju poslovni nastan u RH i/ili nisu državljani RH
¾  vježba, ¾  predavanje, ¾  primjeri, pitanja i odgovori
  Stanka za ručak
 (90 min/ 2 školska sata) Katarina Depope Radman     Izazovi pregleda i ocjene ponuda (drugi dio) ·         tehničke specifikacije i primjena članka 292. ZJN 2016- najčešće pogreške u primjeni u smislu diskriminirajućih tehničkih specifikacija ·         primjena članaka 263. i 293. ZJN 2016 kroz praksu DKOM-a ¾  vježba, ¾  predavanje, ¾  primjeri, pitanja i odgovori
(90 min/ 2 školska sata) Katarina Depope Radman Sklapanje i provedba ugovora o javnoj nabavi ·         najčešće pogreške prilikom sklapanja i provedbe ugovora o javnoj nabavi sa osvrtom na najčešće pogreške prilikom provođenja postupaka javne nabave financiranih  okviru ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava ·         izmjene ugovora o javnoj nabavi ·         Registar ugovora kao zakonska obveza Naručitelja (opće napomene i primjena načela transparentnosti) ¾  vježba, ¾  predavanje, ¾  primjeri, pitanja i odgovori
  Prijavnicu za seminar možete preuzeti OVDJE.